2014. december 29., hétfő

Acer Aspire Switch 10 Laptop - Jelenlegi ára: 1 Ft

Acer Aspire Switch 10 laptop eladó.
Vadi új dobozában minden tartozékával, számlával, garanciával.
2014. 10. 27. lett vásárolva... (129899. -Huf)
Ajándékba kaptam karácsonyra de közben vettem magamnak egy másikat.
Nem volt használva, bekapcsoltam, kipróbáltam ennyi.
www. acer. hu itt minden megtalálható róla.
Más oldalon is hirdetem, kérlek licit előtt érdeklődj, hogy megvan-e még.
Korrekt ajánlat esetén zárom az aukciót.
Budapesten házhozviszem, egyébb esetben posta, futár, stb... a vevő felelősségére!
Csere, beszámítás: Lakásba való teakályha, kályha, hibátlan sony dat vagy minidisc lejátszó(ES kategóriás) hibátlan Telefunken erősítő...


Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2015-01-08 22:30
. Acer Aspire Switch 10 Laptop - Jelenlegi ára: 1 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése